ANO spořitelní družstvo osvěžuje vizuální identitu

12. května 2017

ANO spořitelní družstvo mění vizuální identitu. Nové logo, které se již objevuje na webových stránkách, je první viditelnou součástí moderní a svěží vizuální identity, která reflektuje aktuální grafické trendy, ale především se v ní promítá hlavní poslání družstva: být blíže ke klientům.

Modro-oranžové logo, které odkazuje na motivy dne a noci, a tedy na neustálou dostupnost služeb, vyjadřuje zmíněné poslání z časového hlediska. Nová vizuální identita jako celek bude ale odrážet i další aspekty proklientského přístupu družstva, ať už se jedná o snáze ovladatelné produkty, jejich jednodušší nastavení nebo možnost přístupu ke službám různými kanály.

ANO spořitelní družstvo pracuje na změně identity za plného provozu tak, aby nijak neomezilo služby pro klienty. S osvěženým vizuálním stylem, který se plně rozvine do poloviny června, se družstvo posune do nové éry rozvoje. „Pevně věříme, že to bude éra, která našim klientům nabídne více komfortu, nové služby, a především ještě lepší a pohodlnější přístup k jejich obsluze a nastavení,“ shrnuje Ing. Petr Illetško MBA, předseda představenstva ANO spořitelního družstva.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací