ANO spořitelní družstvo v pražském metru

9. února 2016

ANO spořitelní družstvo spustilo začátkem února svoji marketingovou kampaň. Jedná se o plakáty ve vozech pražského metra. Akce probíhá v období 1. – 15. 2. 2016 na nejvýhodnější termínované vklady na trhu od ANO spořitelního družstva.

Záložna ANO spořitelní družstvo spustila od 1. února 2016 svoji první letošní kampaň v soupravách pražského metra na lince C. Jedná se o 250 ks bannerů, které cestující naleznou v podlouhlých rámečcích nad okny. „Tento typ prezentace našeho družstva jsme zvolili poprvé. Do budoucna nevylučuji, že akci v podobném duchu zopakujeme,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu a PR ANO spořitelního družstva. Na plakátech firma komunikuje nejvýhodnější termínovaný vklad na trhu s maximální úrokovou sazbou 10,05 % za 3 roky. Navíc ANO spořitelní družstvo nabízí i dárek pro všechny, kteří přijdou na pobočku, která se nachází na Florenci v pasáži Oasis. Kreativu ztvárnilo grafické studio RUDI a prostory zajistila společnost Rencar.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací