Reklamní kampaň v metru a rádiu

20. září 2016

ANO spořitelní družstvo začalo letos na podzim promovat svoje termínované vklady v metru a rádiu.

Celá reklamní kampaň se skládá z rámečků u eskalátorů v pražském metru (16. – 30. 9.) a radiových spotů na radiu Frekvenci 1 (26. 9. – 6. 10.). Cílem je získání termínovaných vkladů a zvýšení povědomí o značce. „Komunikovat budeme naše termínované vklady s nejvyšší sazbou na trhu (3,10 % p.a. u 3letých vkladů) a individuální přístup,“ říká Martin Malý, vedoucí marketingu ANO spořitelního družstva. Plakáty mohou klienti vidět například na Vysočanské (výstup Sokolovská), Palmovce (výstup nádraží), Náměstí Republiky (výstup Masarykovo nádraží), na Muzeu (linka A), na Můstku (výstup Jungmannovo náměstí a přestup A/B) či na Karlově náměstí (výstup Karlovo náměstí a Palackého náměstí). 
 
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací