Kariéra

Proč kariéra v ANO

Jsme tým odpovědných, pracovitých, přátelských a charakterních lidí. Snažíme se z pouhého poskytování finančních služeb udělat skutečné a trvající partnerství. Představte si, že můžete měnit životy lidí k lepšímu. Chcete se přidat?

ANO spořitelní družstvo poskytuje své služby členům již od roku 1999 a patří mezi záložny s nejdelší historií na trhu. V našem týmu jsou odborníci s bohatými zkušenostmi z oblasti finančních služeb. Neustále sledujeme finanční trh a reagujeme na jeho vývoj. Vyvíjíme inovativní a spolehlivé produkty a hledáme nová řešení. Jsme dynamická společnost usilující o přední postavení na trhu. Naše služby zakládáme na principu družstevní vzájemnosti, spolupráce a pospolitosti.

Pro koho je kariéra v ANO spořitelním družstvu

  • Pro ty, kteří neustrnuli a v zájmu klienta a společnosti na sobě dále pracují.
  • Pro ty, kteří se zajímají o oblast financí.
  • Pro ty, kteří preferují menší dynamickou a přátelskou společnost před velkou korporací.
  • Pro ty, kteří chtějí změnu a novou příležitost.
  • Pro ty, kteří vyznávají naše hodnoty.

Co od kariéry u nás můžete čekat

  • Stanete se součástí profesionálního týmu.
  • Budete pracovat pro moderní inovativní společnost, které záleží na růstu klientů i zaměstnanců.
  • Za kvalitní práci dostanete odpovídající odměnu.
  • Budete pracovat v prostředí otevřenosti, vzájemné diskuse a úcty.

Aktuální volné pozice

Administrativní pracovník/pracovnice

Nabízíme Vám příležitost stát se součástí dynamicky se rozvíjející finanční společnosti, ANO spořitelního družstva. Hledáme novou posilu do našeho týmu – administrativního pracovníka/pracovnici.

Pracovní náplň:

  • administrativní práce (kopírování, skenování, úprava dokumentů v programu Word, vytváření tabulek a přehledů v programu Excel, vyhledávání a zakládání dokumentů),
  • administrativní podpora oddělení office managementu, výpomoc při zajištění chodu kanceláře,
  • pracovní pochůzky,
  • vítání a uvádění klientů do kanceláře.

 

Požadavky:

  • minimálně 20 až 25 hodin týdně v čase 9:00 – 18:00 (časové rozložení po dohodě),
  • znalost práce na počítači – především Word, Excel,
  • praxe vítána,
  • preciznost, smysl pro detail, důraz na kvalitně odvedenou práci,

  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost.

Nabízíme:

  • Práce v dynamické společnosti

  • Možnost osobního a kariérního růstu

  • Práce v bankovním a finančním prostředí

  • Flexibilní pracovní doba

  • Očekávaný rozsah: 25 hod. týdně

  • Forma spolupráce: DPP

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8 - Karlín

  • Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce

     

  • Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@anosd.cz

Junior datový specialista/tka

Nabízíme Vám příležitost stát se součástí dynamicky se rozvíjející finanční společnosti, ANO spořitelního družstva. Hledáme novou posilu do našeho týmu – Junior datového specialistu/tku.

Popis pozice:

  • Tvorba reportů

  • Spolupráce na vývoji DWH

  • Spolupráce na vývoji interních aplikací

Požadujeme:

  • znalost jazyka SQL a jeho procedurální implementace (MSSQL Server)

  • znalosti datového modelování včetně návrhu databáze

  • základy objektově orientovaného programování ideálně v jazycích Python nebo Java

  • zkušenosti s MS SQL Server výhodou

  • pokročilá znalost VBA

Očekáváme:

  • základní povědomí o bankovním prostředí a finančních produktech

  • tvůrčí myšlení a schopnost samostatně řešit úkoly

  • nadšení do nových technologií a touha se učit nové věci

  • chuť se neustále učit něčemu novému a rozvíjet se

  • zájem o vývoj interního DWH, zlepšování procesů pomocí jednoduchý aplikací

  • tah na branku - očekáváme návrhy, nápady, proaktivní přistup

  • znalost finanční matematiky (úrokové počty, anuitní splácení)

Nabízíme:

  • Práce v dynamické společnosti

  • Možnost osobního a kariérního růstu

  • Práce v bankovním a finančním prostředí

  • Flexibilní pracovní doba / možnost práce z domova

  • Očekávaný rozsah: 20 – 40 hod. týdně

  • Forma spolupráce: DPP, DPČ, IČ nebo zkrácený úvazek

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@anosd.cz

Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v ANO spořitelním družstvu. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od zaslání Vašeho životopisu a motivačního dopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení. Zasláním svého životopisu společnosti ANO spořitelní družstvo dáváte souhlas se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních a citlivých údajů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění pro účely výběrového řízení.

Úvěrový specialista – back office

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni pro pozici úvěrový specialista - back office.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání, min. 1 rok praxe v úvěrovém back office pro korporátní a/nebo retailovou klientelu  
  • znalost tvorby smluvní dokumentace, postupů čerpání úvěrů a činností souvisejících se správou úvěrového portfolia
  • znalosti z oblasti českého obchodního a soukromého práva
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE)
  • znalost bankovních aplikací, zkušenosti s informačním systémem ELBOS výhodou
  • orientace na výsledek, samostatnost
  • schopnost efektivně spolupracovat v týmu
  • smysl pro kvalitu a přesnost

Pracovní náplň:

  • tvorba smluvní dokumentace k úvěrovým případům 
  • realizace čerpání úvěrů 
  • správa úvěrové dokumentace 
  • zadávání údajů o úvěrových obchodech, provádění změn a jejich aktualizace v informačním systému 
  • příprava zpráv o úvěrovém portfoliu pro vedení společnosti 
  • součinnost při tvorbě metodických předpisů

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti 

  • možnost profesního rozvoje 

  • motivační finanční ohodnocení 

  • moderní pracoviště v Praze Karlín 

  • firmení benefity

  • příjemný kolektiv 

  • 5 týdnů dovolené 

  • příspěvek na stravné

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@anosd.cz

Senior sales manager – Brno a Morava

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni pro pozici Senior Sales Manager pro oblast Brna a Moravy s pracovištěm v Brně.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • vyhledávání a akvizice klíčových klientů
  • komunikace s potenciálními i stávajícími klienty a partnery, sběr a příprava podkladů pro uzavření obchodních případů
  • identifikace a analýza požadavků a podkladů klienta
  • finální kontrola smluvní dokumentace, příprava úvěrového návrhu a schvalování financování obchodních případů
  • poskytování poradenství v oblasti úvěrových služeb
  • odpovědnost za dokončení obchodních případů
  • kontrola platební disciplíny klientů
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • odpovědnost za plnění stanovených cílů 

POŽADUJEME

  • SŠ či VŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru
  • relevantní zkušenost s obchodní činností a zvládání prodejních technik
  • znalost trhu SME a corporate v regionu Brno a Morava
  • výborné komunikační schopnosti, umění vyjednávat a prodat, analytické myšlení
  • reprezentativní vystupování a zkušenosti s business analýzou
  • aktivní obchodní přístup a nadšení pro obchod
  • pokročilá znalost práce PC (MS Office), Internet
  • čistý trestní rejstřík

NABÍZÍME

  • zaměstnání v progresivní rostoucí společnosti
  • zázemí prosperující skupiny 
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu 
  • zajímavou práci a prestižní projekty 
  • dlouhodobou perspektivu 
  • školení a vzdělávání v oboru 
  • dobré finanční ohodnocení 
  • zaměstnanecké benefity

 

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@anosd.cz

Senior sales manager – Praha a Čechy

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni pro pozici Senior Sales Manager pro oblast Prahy a Čech s pracovištěm v Praze.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • vyhledávání a akvizice klíčových klientů
  • komunikace s potenciálními i stávajícími klienty a partnery, sběr a příprava podkladů pro uzavření obchodních případů
  • identifikace a analýza požadavků a podkladů klienta
  • finální kontrola smluvní dokumentace, příprava úvěrového návrhu a schvalování financování obchodních případů
  • poskytování poradenství v oblasti úvěrových služeb
  • odpovědnost za dokončení obchodních případů
  • kontrola platební disciplíny klientů
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • odpovědnost za plnění stanovených cílů 

POŽADUJEME

  • SŠ či VŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru
  • relevantní zkušenost s obchodní činností a zvládání prodejních technik
  • znalost trhu SME a corporate v regionu Praha a Čechy
  • výborné komunikační schopnosti, umění vyjednávat a prodat, analytické myšlení
  • reprezentativní vystupování a zkušenosti s business analýzou
  • aktivní obchodní přístup a nadšení pro obchod
  • pokročilá znalost práce PC (MS Office), Internet
  • čistý trestní rejstřík

NABÍZÍME

  • zaměstnání v progresivní rostoucí společnosti
  • zázemí prosperující skupiny 
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu 
  • zajímavou práci a prestižní projekty 
  • dlouhodobou perspektivu 
  • školení a vzdělávání v oboru 
  • dobré finanční ohodnocení 
  • zaměstnanecké benefity
 
Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: kariera@anosd.cz
 

 

Kam dál

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací